Kreatyna i jej siła

Każdy sportowiec dąży do tego, by jego trening był jak najbardziej wydajny i przynosił najlepsze rezultaty. Budujący beztłuszczową masę mięśniową nie są tutaj wyjątkiem. Starają się możliwie wydłużyć treningi, bo wiedzą, że dłuższy trening równa się lepszym i szybszym efektom. W tym miejscu chciałbym podkreślić, że wiele suplementów może działać bardzo korzystnie na przypływ siły, wytrzymałość mięśni, a więc tym samym dawać możliwość przedłużenia treningu.

gym-6-833152-m


Jestem zdania, że przy chęci wydłużenia treningów świetnie spisują się preparaty, które w swoim składzie zawierają kreatynę. Kreatyna wykazuje daleko posunięte możliwości, gdy chodzi o zwiększanie siły i wytrzymałości. Przeprowadzane badania naukowe dotyczące tej substancji wykazały pozytywny wpływ kreatyny na rozrost mięśni i zwiększenie ich siły. Większość sportowców, którym polecam stosowanie kreatyny, już po kilku dniach stwierdza u siebie znaczny przypływ siły w mięśniach i zauważa znaczne zwiększenie wydolności treningowej. To oczywiście nie pozostaje bez wpływu na samo budowanie masy mięśniowej. Większa wydolność oznacza lepsze rezultaty i szybsze budowanie masy mięśniowej.

measuring-tape-1192445-m


W celu uzyskania jak najbardziej optymalnych efektów zalecam stosowanie kreatyny wraz z węglowodanami jak i z glutaminą oraz suplementami zawierającymi BCAA. Najlepiej przyjmować ją na czczo, wato pamiętać także o spożywaniu dużych ilości wody. Po 6-8 tygodniach stosowania, należy zrobić przerwę, minimum czterotygodniową. Uważam, że jest to jeden z ważniejszych i bardziej skutecznych preparatów, więc warto włączyć jego suplementację.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>