Dzienne archiwum: 24 lutego 2014

Moc aminokwasów BCAA

Stosowanie odżywek daje zupełnie nowe możliwości, jeśli idzie o treningi i budowanie beztłuszczowej masy mięśniowej. Oczywiście ćwiczenia i odpowiednia dieta to bardzo wiele, ale suplementacja jest nieodłącznym elementem tworzenia rzeźby i ma ogromny wpływ na jej przebieg.


pink-fitness-1419880-m

Chciałbym przypomnieć, że aby stymulować rozrost mięśni, należy dostarczyć organizmowi porcję aminokwasów. W tym wypadku liczy się nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość. Sięgając po BCAA, czyli aminokwasy o łańcuchach rozgałęzionych, można osiągnąć optymalne rezultaty. Należy pamiętać, że z krwi są one transportowane prosto do komórek mięśniowych, gdzie w szybki i skuteczny sposób stymulują procesy anaboliczne i przyczyniają się do wzrostu mięśni. Skutecznie hamują także katabolizm mięśniowy, który grozi nam po forsownym treningu. Według mnie suplementy BCAA to obowiązkowa pozycja dla każdej osoby, która myśli o zwiększeniu beztłuszczowej masy mięśniowej, jak i budowaniu rzeźby ciała.

rocky-880422-m


Suplementacja BCAA niesie za sobą wiele korzyści. Jak już wspomniałem – stymulują anabolizm w mięśniach i działają anty-katabolicznie – jednak na tym ich rola się nie kończy. Aminokwasy rozgałęzione wspomagają produkcję hormonu wzrostu i insuliny. Okazują się także skuteczne przy redukcji tkanki tłuszczowej. I w końcu: pozwalają organizmowi szybciej zregenerować siły po treningu.

Jeśli chcesz rozbudować beztłuszczową masę mięśniową, powinieneś sięgnąć po BCAA. Według mnie jest to konieczność przy forsownych treningach.